Ankara Site Yönetim
Özgüven Yönetim
Yöneticiniz biziz!
Özgüven Yönetim, Ankara’da profesyonel bina ve apartman yönetimi hizmetleri sunan öncü bir firmadır. Yenilikçi çözümlerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımızla, yaşam alanlarınızı düzenli, güvenli ve huzurlu hale getirmeyi hedefliyoruz. Tecrübeli ekibimiz, yüksek kaliteli hizmet anlayışıyla yaşam kalitenizi artırmak için daima yanınızdadır.
Profesyonel Site Yönetimi
100%
Temizlik Hizmeti
100%
Muhasebe
100%
Hukuki Danışmanlık
100%
Yıllık Tecrübe
Aktif Yöneticiliğimiz
Ankara Site Yönetim
Ankara Site Yönetim olarak, Ankara’da sunduğumuz kapsamlı site yönetim hizmetleriyle yaşam alanlarınızı düzenli, güvenli ve huzurlu hale getirmeyi amaçlıyoruz. Özgüven Yönetim olarak, atanacak proje müdürünün kontrolünde düzenli apartman ve site ziyaretleri gerçekleştiriyor ve personel denetimini titizlikle yapıyoruz.
Periyodik bakım ve onarımlar, araç ve gereçlerin düzenli kontrolü ile sağlanır. Yapılacak tüm bakım ve onarım işleri için teklifler alınıp, sözleşmeler yapılarak süreçler yerinde takip edilir. Su ve elektrik tesisatı, rögar tıkanıklıkları, kazan arızaları gibi sistemlerde oluşabilecek arızaların bakımı ve onarımı, uzman ekipler tarafından gerçekleştirilir ve takibi yapılır. Asansör bakım ve arızalarının giderilmesi ile yıllık periyodik kontrollerin takibi de hizmetlerimiz arasındadır.
Genel kurul toplantılarının organizasyonu ve gerçekleştirilmesi, toplantılarda alınan kararların kat maliklerine duyurulması ve tebliğ edilmesi özenle yapılır. İşletme projesi ve yıllık bütçe hazırlanması, resmi dairelerdeki işlemlerin yürütülmesi ve kayıtların tutulması, apartman ve site sakinlerinin talep ve şikayetlerinin kayıt altına alınarak çözüme kavuşturulması da hizmetlerimiz kapsamındadır.
Banka entegrasyonlu Apsiyon bilişim sistemi kurulumu ile aidat takibi, kredi kartı ile ödeme ve gelir-gider yönetimi kolayca yapılır. Yönetim ve denetim kuruluna Apsiyon bilişim sistemindeki iş ve işlemleri takip yetkisi verilir. 7/24 ulaşılabilir kurumsal müşteri hizmetlerimizle daima yanınızdayız.
1. sınıf muhasebe hizmeti sunarak, işletme gelir-gider defterlerinin düzenli tutulması ve genel kurula sunulmak üzere bilanço ve raporların hazırlanması sağlanır. Aylık olarak site gelir ve gider raporları ile bilançoların duyuru panolarına asılması, şeffaf yönetim anlayışımızı yansıtır. Site personel SGK’larının sisteme kaydedilmesi, özlük dosyalarının ve çalışma talimatlarının hazırlanması titizlikle gerçekleştirilir. Siteye ait duyurular, aidat, ısı, sıcak/soğuk su paylaşımları gibi bilgilendirmeler her ay SMS ve e-posta ile sakinlere iletilir.
Hukuki danışmanlık hizmetimizle, borç ve yükümlülüklerini yerine getirmeyen kat malikleri ve kiracılar hakkında icra takibi yapılır. Dışarıdan hizmet alımlarında yapılacak sözleşmelerden doğabilecek ihtilafların en aza indirilmesi sağlanır.
Profesyonel Kadro
Kesintisiz Hizmet
Neden Bizi Seçmelisiniz?
Sektörde rakiplerimizin olduğunun farkındayız. Bizi tercih etmelisiniz çünkü,
Profesyonel Kadro
Kadromuzun tamamı alanında uzman kişilerden oluşmaktadır. İşlerimizi profesyonellik ve titizlikle yürütüyoruz.
Kolay İletişim
Bize her daim rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Her türlü sorunuza ve sorununuza hızlı dönüş yapıyoruz.
Kesintisiz Hizmet
Hizmetimiz hiçbir koşulda kesintiye uğramayacak şekilde planlanmıştır.
Memnun Müşteri